torstaina, lokakuuta 14, 2010


Minua on pyydetty ottamaan valokuvan
                                                                     Yhteenkietoutuneet vartalot,
häissä, olen tehnyt paljon näistä ennen, mutta ne on kaikki ulkona
                                                                toinen niistä on kuulunut minulle
I dont yleensä ottaa sisätiloissa valokuvan, rakkaus ulkona liikaa
                                    Eikä mikään yhdistä pareja niin lopullisesti kuin ero
Tämä yksi on kirkko ja olen hämmentynyt siitä,
                                                                                  Rakastelevat vuoret,
mitä asetuksia minun Pentax K20D
                                                                                             vuoteenajat,
on ottaa uskomattomia lyöntejä. Häät on 23 lokakuu
                                                                pienistä hetkistä toisiaan varten
Voiko joku kertoa minulle, mitä asetuksia käyttää
                                 Saksalaisilla on käsite die Trümmerfrau, raunionainen
Kirkko on hyvin valaistu
Yhteenkietoutuneet vartalot, vieraat kielet, kohtaaminen, kohtaamattomuus
Olen jo kertonut käyttää RAW (Onko tämä oikein?)
            Nostosilta nousi, ja samalla nousi valtava 65-metrinen fallossymboli
Kiitos kasoista. Agnes

4 kommenttia:

Tuima kirjoitti...

Googlerunoutta tjs? Nää on mulle hankalia, liikaa lainalauseita, vaikka tunnustan, että vaatii taioa laittaa sieltä täältä napsitut sanat ja lauseet runojärjestykseen.

Demetrius kirjoitti...

Kaksi tarinaa kietoutui hienosti yhteen, pidin.

helanes kirjoitti...

Ensirivin objektivirhe kiusaa. ;)

pasanen kirjoitti...

Nyt kun sataa räntää ja tuulee, niin tv-ohjelmat kuulostavat samalta, kun lähetys pätkii. Niin kuin räntäsadekin on taidetta ja tekee taidetta, niin varmaan tämäkin teksti, turha kai sitä on yrittää "ymmärtää". Rajojen rikkominen tekee hyvää meille, jotka olemme tottuneet ajattelemaan sanojen ja todellisuuden (mitä se on?) suhdetta 1:1.