keskiviikkona, heinäkuuta 05, 2006

Kehuja

Matkallainen haastoi kehaisemaan kahta minulle mieleistä blogia.

Tehtävä ei ole helppo, eikä välttämättä mieluinenkaan, tiedättehän, vainko kahtako...

Mutta Eriössä. Mukavia palasia erään poikaspesueen arjesta, samaistumismahdollisuuksia, oppia arjessa asennoitumiseen, hauskoja tarinoita ja sattumuksia, ai niin, sille on jokin sanakin, vertaistukea (minulle, joka yleensä kierrän kaukaa sen pelottavan ihmis(susi)lajin, jota äideiksi kutsutaan. No, tämän kirjoittaessani silmässä oli hieman pilkettä.)

Toiseksi kehun Haavahuonetta. Kielestä. Aitoudesta. Itseironiasta. Huumorista. Ranskalaisesta AuPair- pojasta. Arjen runollisuudesta, erään kaupunginosan esittelystä ja itsestänsä no, ruNo:sta.

Eriössä ja Haavahuone: Olkaa hyvät, ottakaa haaste vuorostanne vastaan.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No huh huh! Olin varma että mun blogia et ainakaan sano! Mutta kiitos tästä. Olen otettu. Haaste otetaan vastaan.

Anonyymi kirjoitti...

Kiitti kiitti myös täältä..